Buss skvaller

Det är ju för jäkla roligt när man hör personer snacka i mobiltelefonen på bussen eller i tunnelbanan..hahaha
Idag när jag var på väg hem så satt det en tjej och snackade i telefonen med sin bästa tjejkompis. Det sjuka i det hela är han hon har satt telefonen på högtalar volym!! Why!!! Men jäkligt roligt för oss andra som kunde njuta och lyssna :)
T= Personen i telefonen  B=Tjejen på bussen

T: Tja snygging vad gör du?
B: Är på väg hem, men har jäkligt ont i unerlivet sen dom var där och peta omkring.
T: Men vad menar du?
B: Jo jag var ju och tog tester idag på SÖS, jag sa att dom skulla ta allt man kunde få ta! Ja du vet klamydia och sånt och jag tror jag testades för hiv, men jag vet inte...
T: Men vad kostade det?
B: Ja det var det som var så sjukt bra, det var ju GRATIS!
T: Faan va bra då ska jag också dit! Likabra att testa allt när man väl är där. För sen när man blir gammal då har man ju inte råd.
B: Men något helt annat föresten, jag träffa en kille i helgen och fick världens bästa kyss, och jag menar VERKLIGEN världens BÄSTA kyss! Men jag vet inte riktigt för han var tunnhårig och han är bara 20år så han kommer tappa det snart. Jag vet inte om jag pallar det nu. Jag måste lägga på nu för jag ska gå av men vi ses ju om 5minuter utanför ICA!

Hahahahaha.. Tack underbara tjejer för att ni gjorde min kväll lite lättare :)


 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Fan vad roligt.... ;)

2008-10-01 @ 21:25:29
Postat av: maria

HAHAHA jag dööör!!!! PUSS

2008-10-01 @ 21:40:34
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0