Födelsedagspresent!

I födelsedagspresent av mina vänner så fick jag en biljett till att åka ribb båt! Jag och Sofia bokade in en helg och begav oss ut. Vädret var bra i början, sen öste det ner. Under färden så kändes vattendropparna som att dom skulle skära sönder hela ansiktet plus att dräkten läckte vid dragkedjan så det känndes som om man hade kissat på sig. Men det bar bland det bästa jag någonsin gjort!!! Vi hade skitkul och det gick fort som faan kan jag lova. Jag gör lätt om det igen!!!!!!!!!!







Ja som ni ser så kunde vi inte välja storlek på dräkterna... Sen fick vi ett par handskar och glasögon.



Tack söta Fia♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Det ser ju super skoj ut! :)

Synd bara att jag inte visste när ni skulle åka, jag hade gärna hakat på o använt min biljett oxå som det va tänkt från början... :)



Kram

2008-10-25 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0