Godmorgon!

Åhh.. jag känner mig helt handikappad när jag inte har någon dator hemma. Jag får springa till grannarna och låna :)
Jag skulle vilja ha en rosa liten gullg sak men vad kostar inte det! Nej jag MÅSTE försöka hitta något bra innan helgen.

Jag har så jäkla bra energi idag!!! Jag lyssnar för tillfället på Madonnas senaste skiva, hon är ju grym den kvinnan!
Me LIKE :)
Har ni någon gång haft sådär bra energi att ni inte vet vad ni ska göra, man är liksom överallt och ingenstans... Man kommer på en massa bra ideer och vill göra allt på en gång! Man är trevlig mot allt och alla! Alla pronlem man har är borta för en stund och man bara njuter ♥ Man kan inte äta för att man har ett pirr i magen... Hmm undra varför man inte kan bestämma när man kan få denna känsla, men jag antar att det är det som är poängen med det hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0