Inflyttningsfest

Vi blev bjudna på inflyttningsfest hos Ulrika och Miqe. Dom bjöd på supergod mat! Sen blev det dricka kvällen lång. Deras lägenhet är kanon fin, jätte fräsch och stilren, bra köp!  
Ullis är en av mina riktigt nära vänner ni vet det som jag skrivit om tidigare. Jag har få riktigt nära vänner ni vet de som man berättar allt för och som ALLTID finns där för en, Ullis är en sån vän♥. Vi tycker lika om åsikter och saker här i livet, gillar att göra iordning oss och se bra ut ja ni vet typiska tjejsaker! Men en sak som vi gillar att göra är att fixa våra naglar på salong. Vi skriver alltid till varandra så fort vi har gjort nån ny färg eller vad vi nu har hittat på för nått skoj. Det kan nog bara vi tjejer tycka är kul att höra hahaha Hon har varit med i Fitness Magasin och tränar som en tok så gissa om hennes kropp är perfekt, man mår ju lite dåligt hahahaha...
Älskar ♥ dig goding min, tack för att just du finns i mitt liv!!!


Ullis♥ och Miqe♥



Min SÖTIS!!!



Elin, Ullis, Jag och Angelica



Mige njuter av konjak i soffan hahaha



Vi skratta så vi grät  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0