Konstig dag på jobbet...

När jag var på jobbet imorse så hände något konstigt... Jag går in och läser för första gången på Charlotte Perellis blogg och tittar lite runt på bilder, när jag läser om att hon köpt rosa rosor till alla på jobbet så har hon en bild på en som jobbar på hennes kontor och helt plötsligt så kommer den här personen in på våran anläggning och ska träna. Jag loggar in honom och är helt chokad, hur faan är detta möjligt?! Men som om inte det vore nog! Jag går igenom lite mail som jag fått från SATS Kundservice och ser att jag ska ta kontakt med Jonas Gardell för hans kort har gått ut, samtidigt så kommer Mark Levengood in och ska träna. Han är lika välklädd och trevlig som vanligt, och vi pratar en stund. Efter att vi pratat så står jag och förstår ingenting... Hur är det möjligt att detta kan hända diekt efter varann. Det är sjukt läskigt när sånt här händer...



Måste tillägga att Mark ALLTID är trevlig och glad, ibland berättar han roliga historier om nån av alla hans upplevelser. Sen ska han också alltid ha 2 bananer med sig till barnen som han ofta hämtar upp efter träningen. Jonas har jag ej hunnit prata med med han verkar också mycket trevlig!
Fina underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0