Kryssning med mina godingar!

Då var det dags med kryssning med två av mina grannar Anna♥ och Annelie♥
Vi hade så himla kul! Det börja med att vi gick runt och kollade båten och vissa av oss spana in vad som erbjöds på båten :) Sen var det bara att gå och köpa ett litet lager för att förfesta på i hytten. Sen gick vi upp och festade loss på dansgolvet. Som tur var hittade jag en goding som bjöd på drinkar hela natten lång. Bricka efter bricka full med drinkar köpte han till oss, synd bara att det var en och samma drink hela natten lång...
Som sagt det blev ju en hel del och Anna fick ta av mig kläderna och bädda ner mig, men efter en stund så fick vi samtal till hytten av Annelie som sa att vi skulle på efterfest. På nått vis så fick jag energi igen så det var bara att klä på sig. Anna och jag traskade dit...
Morgonen efter var det till att köpa i taxfree och äta räksmörgåsar!!!
Vill tacka er för en fantastisk resa whiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älskar er♥







Detta förfestade vi tre upp, en bra början!



En taggad Anna!



Japp det är jag som ligger på golvet hahahahah.... :)



Dagen efter... :)


Dagen efter... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0