Mina Vänner :)

Det underbaraste som finns är vänner! De finns till för att skratta och gråta med. Och självklart mycket mer. Jag har massor med vänner vilket jag är lyckligt lottad över att ha, vissa ytliga och några nära men sen har man dom där som är riktigt nära. Dom som vet allt, de som kommer ihåg när man skulle göra någonting tex och höra av sig och frågar hur det gick. Skickar fina mail, sms, brev, kort och blomogram! När man berättar så är det DOM som verkligen lyssnar och är intresserade. Man kan ringa när som helst på dygnet och ändå har man en vän som förstår och tar sig tid för en. Det är dessa som man ska ta vara på. Man behöver inte få eller ge presenter ORD räcker längre och betyder mer♥. Jag vill tacka alla mina vänner att just ni finns och att ni har en sån bra energi. ALLA ♥ min avänner är viktiga för mig. Sen vill jag ge en STOR varm kram till er som står mig närmast. Vad skulle jag göra utan er. Ni är mitt allt! Ni finns där dag som natt, jag är stolt över att få kalla mig eran vän. JAG ÄLSKAR ER!!!




Kommentarer
Postat av: maria

du är bäst gumman, love u soooo mutch!!!!!!!!! puss puss puss

2008-10-16 @ 19:18:31
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0