Ont!!!

Igår hade jag en tid 08.20 på Nacka Sjukhus, jag har ett blodkärl på min fot som har gått sönder. Blodkärlet går sönder titt som tätt då jag tränar eller har högklackat, mycket irriterande så jag beslöt mig att få det fixat!
Väl framme så anmäler jag mig i receptionen problemet är bara att hon inte hittar mig i systemet så hon ber mig att gå direkt till läkaren som jag hade sist. Jag sätter mig ner och väntar och väntar, när det gått 20min knackar jag på dörren. En mycket förvånad läkare öppnar och tittar igenom sina papper men kan inte hitta att hon har bokat in mig och skyller på att dom har haft datorproblem dagen då jag bokade in mig... Men hon har tid att hjälpa mig nu! Tur för henne tänkte jag :(! Sen kommer en sjuksyster in och ska ge mig bedövning i foten och i tårna. Det här kommer att göra väldigt ont, foten är nämligen ett väldigt ömtåligt ställe att bedöva säger läkaren.
I detta läge tänker jag att det inte kan vara så farligt eftersom jag både tatuerat mig och piercat mig, lite smärta ska jag väl tåla tänkte jag. Men icke!!!
Det börjar med att hon kommer in med de 2 sprutorna och mitt huvud börjar snurra och jag håller på att svimma, sen är det en sån jäkla smärta att jag bara skriker så högt jag kan ordet FITTA rakt ut i rummet, hahahaha varpå min fästman reser sig upp från att ha suttit och läst tidningen och springer fram till sängen jag ligger på! Sen fortsätter hon att ta bedövning runt om i foten och i tårna och avslutningsvis rakt in i såret. Det är sån sjuk smärta att tårarna sprutar och jag skakar i hele kroppen. Sen skär dom bort en del på ena tån och lägger om såret i ett fint bandage.
4 timmar senare står jag på jobbet och har en 9 timmars lång arbetsdag framför mig. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Gumman..lider med dig, men du såg väldigt fräsch ut på jobbet idag. puss

2008-10-15 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0