PT-Cirkel träning med Nicklas!

Igår tränade jag och min baby PT-Cirkel. Man är 30st i salen. Man börjar med att värma upp tillsammans, bara det kan jag säga är jäkligt jobbigt, svetten rinner härligt på kroppen och man tänker för sig själv: detta är bara uppvärming hur ska det bli sen hahahaha. Sen hade vi 7st olika stationer, denna gång körde vi igenom hela kroppen. så ena station var ben, en annan mage osv.. Vi körde på samma station 20sek jobba 10sek vila och 8repetioner av detta, sen bytte man station och 20sek jobba 10sek vila 8repetioner osv på alla stationer. HERREGUD vad det var jobbigt! Men jag älskar när det är tufft och kroppen bara darrar! Efter det så blev det dragkamp, jäkligt kul faktiskt!
Detta pass brukar vara 55min, igår var det ett specialpass och vi höll på i 90min!!!


Personliga tränaren Nicklas utklädd med djävulshorn höll i passet. han är även min PT :)

På denna station ska men ner fort och nudda bröstet i mattan sen snabbt upp igen för att göra ett hopp upp mot taket, sen ner igen nudda bröstet i mattan för att snabbt upp igen hoppa och så håller man på så...




En väldigt trött sötis!

Här ligger jag och vilar i endast 10sek, för att sedan ta vikten i ena handen och föra den runt min rygg och möta den andra armen. Man ska ha utsträckta armar och så hålla på varv efter varv.. Jag kan säga att det brännde i mina axlar efter denna station!


Sådär ja då har äntligen helt underbara utmattande 90min gått! Hem, duscha och slänga sig i säng! Alarmklockan står på 05.00... :(

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag kan fortfarande inte gå normalt efter det där passet... Kram!

2008-10-30 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0