Solarium :)

Har precis varit och solat solarium. Så jäkla skönt! Man får en stund för sig själv, ligger i värmen och sjunger med till radion. Jag vet att man ska passa sig för att sola nu för tiden, men jag tycker att det är sååå nice. Man känner sig så mycket snyggare när man får lite färg på kroppen, man ser ju ut som ett lik annars speciellt nu på hösten suck... Jag har sån tur att det ligger ett toppenfräscht solarium 2min ifrån mig. Sen är det alltid nya rör och billigt! Fatta vad trevligt det skulle vara att ha ett eget solarium hemma.. Passar mig :)



Sen använder jag en kräm på kroppen innan jag går in och solar. Dessa krämer gör att färgen håller längre och du luktar jättegott! Annars kan man ju lätt lukta solarium... Men icke när du smörjer in dig med dessa underbara krämer♥ Finns att köpa vid de flesta solarium anläggningar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0