Sömnbrist

Somnade igår vid 23.30 vaknade vid 01.15 och vid 04.23 och trodde jag hade försovit mig.. Sen ringde klockan på 05.00 och då var det bara att gå upp! När man ska upp så tidigt så har jag en sån stress i kroppen att jag kommer försova mig, det är nog därför som jag vaknar titt som tätt av mig själv. Tyvärr gör ju detta att jag blir sååå jäkla trött på eftermiddagarna och att jag aldrig riktigt känner mig utvilad.. Men men jag får skylla mig själv..
Tur nog så lägger jag alltid fram kläder som jag ska ha på mig dagen före i badrummet, gröten står klar och väntar på att åka in i micron medans jag sminkar mig. Mycket praktiskt och jag sparar tid!
I helgen köpte jag L`orèals Matte Cashmere foundation så jäkla bra och över den lägger jag L`orèals true match powder. Man får en matt och bra yta, man kan ju lätt börja glänsa lite när det gått några timmar men jag är faktiskt positivt överaskad! Det bästa är att i puderdosan så fick man med en spegel! Tack Maria ♥för tipset!
Jag ska lägga upp lite trevliga bilder från i helgen snart!



Puss så länge♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0