Spadag ja tack!

Jag och Maria bestämde oss för att åka och köpa en massa hemmaspa produkter, vi hittade en ansiktsmask gjord av lera som kom från döda havet.. Så himla bra den var! Sen blev det att gå till Lush för att införskaffa oss lite badbomber, och sist men inte minst lite rosa bubbel till oss!!!






Det var smarrigt!!! Sen tog vi isen och baddade kroppen med för faan vad varmt det blev där inne...


Senare under kvällen så åt vi som vanligt supergod mat som Maria gjorde iordning. Sen gjorde jag efterätt. Det blev glass, frukt och riven choklad, mums!


En nöjd Mac :)

Vi spelade ett spel som Maria köpte som heter Med Vilda Gester. Man är lag och tävlar mot varandra, självklart valde vi killarna mot tjejerna! Man ska beskriva ett ord med gester eller vissla en låt tex. Jag kan varmt rekomendera detta. Så himla kul, vi skrattade så tårarna sprutade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mac försöker beskriva ett ord.. Ett tag blev han så arg för att Johan inte förstod att han kastade poletterna och gick iväg hahaha, vill vinna nej vadå!? Kan bara säga att jag och Maria satt med inpackning hela kvällen igenom hihi


Som sagt vi skrattade mycket denna kväll, fast det gör vi ju alltid när vi umgås.. Maria ligger på bordet och as garvar!



Japp Johan har kul!




Sen var det färdig spelat med spelet och grabbarna sätter sig på sina platser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0