Torsdags planer..

Planer för idag:

1. Jobba 06.15-14.00
2. Träna med min PT 14.00-15.00
3. Åka snabbt hem för att gå ut me vår hund och grannens..
4. Träna handbollstjejerna 17.00-18.00
5. Duscha och äta
6. Se på tv i sovrummet och somna sött!

Åhh jag ska träna med Nicklas idag jättekul!, men jag vet att det kommer bli tufft idag eftersom jag sovit dåligt..och vi ska köra BEN...... så det blir en massa marklyft och frivändningar och en massa annat. Det bästa med att ha en PT är att han står och skriker på en (ja det är bra att dom skriker och är bestämda annars skulle man inte göra det eller hur!) och att man faktiskt klarar mer än man tror. Jag ger inte upp i första taget men när hela kroppen skriker NEJ och man darrar som ett asplöv så tror man att det är det sista man kan ge men ICKE! Sen är det ju fantastiskt att ha någon som vet precis vad man ska göra för att nå dit man vill :)
Jag ska snart gå och äta frukost. Det får bli gröt och en proteindrink! Mums♥




Jag ÄLSKAR Paulun`s mat!!!
Nyttigt och bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0