Utbildningsdag

Idag har jag varit i Sundbyberg på utbildning av My SATS. Jag berättar mer imorgon, men ett kanonbra verktyg att jobba med för att kunna ta hand om våra medlemmar på bästa möjliga sätt. De har jobbat med detta program i TVÅm ÅR!!!
Efter det så tog jag och Camilla en lunch och som vanligt en Ceasarsallad, men jag blev jättebesviken på dressingen som smaka skit...






Söta Camilla♥

Sen gick vi förbi en nagelaffär och i skyltfönstret så stod det en massa goda parfymer och krämer. Jag kunde ju inte bara gå förbi detta, utan kilade genast in med Camilla. Det resulterade i en parfymspray och en bodylotion med glitter, allt ifrån Victoria Secret!! Me like♥
Det doftar länge och super super gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag var inne på systemet idag och köpte vin och cider. Jag kom fram till kassan och gav direkt mitt legg till kassören och då fick jag ett tuggummi paket av killen i kassan hahaha, som tackade för att jag lämnade fram legget innan han frågade.. Tuggummit var gott men det varade bara i 30sek sen smakade det ingenting! Men jaja gratis är gott, eller?


Nej nu måste jag titta vidare på Desperate Housewives säsong 5, har redan sett två avsnitt på säsongen så jag ligger redan lite före er andra som följer den svenska säsongen. Jag kan bara säga att det blir ännu mer spännande!!!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Söta Linn. Jag som aldrig går på systemet..... typ nästan...... men nu är det ju glöggtider och jag vill också ha et tuggummi. Bytte vinterdäck igår. Det ligger högt på min lista "gör-mig-nöjd" för trots att han som gjorde det är ett av mitt livs...well.. eh... roligaste moments.. så bara hatar jag byta däck.

2008-10-25 @ 10:26:12
URL: http://tillelisa.blogspot.com
Postat av: camillaw

det var fina grejer du hittade :) smickrande bild ;)

2008-10-25 @ 22:12:04
URL: http://camillaw.blogg.se/
Postat av: maria

hjärtegullet.... uppdatering tack! ;) PUSSSS

2008-10-28 @ 10:03:41
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0