Utekväll med Liw :)

Ojojoj vilken kväll/natt det var som vi hade i lördags.. Jag går inte alls ut ofta men när jag väl gör det så smäller det. Då ska det förfestas, dricka drinkar och självklart ska det dansas natten lång!!! Jag åkte hem till Liw som är en av mina barndomsvänner sedan jag gick i 4:an. Kan ni tänka er hur mycket vi vet om varandra och saker vi gått igenom. Helt fantastiskt. Vi har inte träffats på länge så det var kanonkul att träffas! Det var som om att vi inte alls har varit ifrån varandra, vi började precis som vanligt att dansa och sjunga när vi gjorde iordning oss. Sen blev det Spice Girls för gamla goda tiders skull, sååå himla roligt!
Först blev det Berns. Det var sååååååå tråkigt. Vi köpte shots och drinkar men sen var det bara att gå till Blue Moon Bar och dansa loss för hjälp så stelt och tråkigt det var på Berns, NEJ TACK!!!
Väl inne på Blue Moon så blev det dans fram till 04 :)
Tack Liw för en helt UNDERBAR kväll/natt! Faan va kul jag hade!!! Härligt att se att allt ibland bara kan få vara roligt och givande!
Love you♥♥♥

Liwsan fixar till håret!

Fridas hund Nana♥



Lite hiss bilder såklart!!!


Det blev ett litet stopp i kiosken..

Sen var man ju tvungen natt bli iordningsminkad, tur att Makeup artisten Liw var där :)



Sen blev det till att bli lite seriös...

Vackra Liw♥

Vackra Tingeling♥

Äntligen var det dags för utgång!!! Först blev det Berns, sen blev det Blue Moon Bar.




Smarrigt värre :) Vi fixade på något sätt till oss drinkpoletter, Gratis är gott! Jag hade ingen aning om att det fanns drinkpoletter som man kunde använda som betalmedel i baren. Faan va smart! Whii :)



Hmm...

Ännu en smarrig liten goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0