Jag är en tröttis just nu...

Jag är redan på jobbet och har varit uppe sedan 05.... :)
Städarna som har varit under natten och jobbat har på något konstigt sätt lyckats släcka belysningen på en del av undervåningen, och nu hittar inte jag lysknappen. Så för tillfället så tränar vissa i mörker.. inte bra.. Men dom kan vara på vår övervåning och träna! Sen är alla på utbildning idag så det kommer ingen mer personal förns 10..


Den nya Britney Spears!


Vi håller på att ordna inför Hallowen på jobbet, detta är vår inköpslista för tillfället:

Pumpa
Pumpaballonger
Skelett
Spindlar
Girlang fladdermus
Girlang Spöke
Uppblåsbar kista
Djävulshorn

Sen kommer även vår Träningsansvarig köra ett Bodypump pass utklädd till häxa! Och självklart ska medlemmarna vara utklädda whiii :)


Nu vet jag inte riktigt om detta är en kodkänd utklädsel hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0