Veckorevyn

Sådär ja nu har Veckorevyn varit och fotat klart hemma hos oss. Carin som jobbar på Veckorevyn och fotografen Jesper kom hem till oss och gjorde ett reportage. Så himla kul! Men faan va jag städade och for runt här hemma.. Dom skulle komma runt 09 först men sen kom dom 10, så det var bara att gå upp vid 08 och ut me hunden, städa, sminka sig och sen välja kläder.. Ni förstår att det var in i det sista som jag var klar! Frukosten fick vänta tills senare jag hade viktigare saker för mig. Johan han bara låg och sov in i det sista och fattade inte varför jag for omkring som en galning här hemma. Typiskt er killar..suck! Sen blev det världens bråk mellan oss 30min innan dom skulle komma..smart av oss! Det handlade om att jag tyckte han skulle angagera sig mera i städningen. Ja ni vet hur det är när man väl börjar... Det slutade ju i att vi drog upp en jäkla massa annat också.. Men sen ringde dom på dörren och vi var tvugna att bli sams på en sekund! Hahahahahaha det gick faktiskt bra och vi skrattade åt hur larviga vi nyss hade varit. Sen kom dom och riggade upp värsta strålkastarna och kameror. Jäklar vad varmt det blir av dessa strålkastare.. Svetten bara rann på ryggen... Johan tyckte det såg ut som en porrstudio, hahaha faan va trevligt tänkte jag! Nej jag skoja bara :)
Mina vänner Mac♥ och Maria♥ kommer också vara med i tidningen. Så jäkla kul! Tidningen kommer ut i slutet av denna månad! Det är bara att springa och köpa :) Tack Carin och Fabian det var så himla kul!!!



Min SÖTA vännina Carin♥ som jobbar på Veckorevyn!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej älsklingen! Fan så kul det ska bli o se vad det blev av det!! Jag längtar till helgen!!!!!! PUUUUSSS

2008-10-04 @ 19:48:45
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0