2:a advent!

Har börjat 2:a advent med en underbar morgon promenad med Isak!  Vi tog en tur i skogen och sen gick vi förbi lägenheterna som jag och Johan vill ha. Dom är bara sååå fiiina♥
Har precis kommit ifrån affären, idag ska det bli paj och sallad! Jag måste faktiskt säga att jag är himla duktig på det :)

Min söta Maria ringde precis! jag blir alltid lika glad och min kropp fylls med energi♥ Vi håller på och planerar jul och nyår som vi självklart ska fira ihop :) Ska bli mysigt. Jag och Johan kommer att åka hem till nkpg över jul och nyår, måste dessvärre åka och jobba 3 dagar mellan jul och nyår men biljetterna är bokade och klara!

Ska nog ta och sola idag det var faktiskt väldigt längesedan.. är så skönt att ligga i värmen och låta tankarna flyga iväg.

Nej nu ska jag gå och väcka min baby med en härlig puss, stackarn har jobat natt 22-07..

Ha nu en underbar 2:a advent♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0