Godmorgon!

Då var det tisdag och nya krafter som gäller. Ska strax åka iväg för att göra naglar :) Ska nog bli svart glitter med lite polkagrisar som mönster, det är ju snart jul! Sen blir det att gå till jobbet och va där till 22.15. En lång dag idag...
Jag försöker locka med mig Johan att träna ikväll, då får jag nämligen skjuss hem :)
Har gjort iordning en god smoothie nu på morgonen. Jag hällde i sojamjölk, frysta hallon och hallon protein pulver. Sååå himlans gott♥

♣ Jag har inte köpt någon julklapp ännu...

♣ Kylskåpet är snart tomt...

♣ Vill vara ledig, nedräkningen har börjat...

♣ Behöver en ny väska...


Ha nu en underbar tisdag♥♥♥

Jag och min baby för några år sedan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0