Juldagen!

Då har Julafton passerat iår igen... Det går för fort! Har precis kommit in efter en härlig promenad i skogen tillsammans med mamma och Isak♥ När vi kom tillbaka så möttes vi av att pappa hade ställt ut marchaller längst med stigen. Sen hade han även tänt all ytebelysning i träden och tänt en brasa på berget. Det kallar jag kvalitet och en hög dos av mysfaktor♥ Han är för söt min fina pappa :)
Nu väntar en kväll full med spel, god mat och en sprakande brasa men först måste jag ha lite god cider :)

Julklappar som jag slagit in, det finns ju så mycket fina papper :)


Varje år gör mamma iordning tulpan lökar och lindar in dom med mossa och sedan fäster hon guldtråd runt om löken. Superfint och enkelt att göra!

Se så fint mamma har gjort! Luktar ljuvligt♥

Mammas favorit, skumtomtar fick ligga på ett silverfat hahaha :)

Julfint på landet i köket!


Lägger upp mer bilder senare, måste äta nu och dricka gott!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0