Julmys och pynt!

Var med mamma och handlade blommor när vi var hemma förra helgen. har även gjort blomarrangemang på framsidan, lägger upp bilder imorgon. Hittade även denna lilla goding som fick hänga i fönstret i vardagsrummet.


Den ser ut såhär på nära håll och självklart är den full med glitter :)
Me like♥

Jag och min mamma var på landet en sväng och vi passade på att plocka lite mossa men även lingonris och blåbärsris. Det gör vi varje år. Det är så mysigt att gå runt i skogen med mamma och Isak som springer runt och gottar sig! Jag köpte röda band som jag sen gjorde små rosetter av.
Lite myspys tyckte jag det blev♥


I köket!

Fick ett vackert silverfat av mamma förra julen. Det är så himla användbart! Till jul brukar jag lägga upp julgranskulor och ljus. Tycker det blir superfint när man tänder ljusen!


Jag tänkte gå och köpa lite långa blommor som jag sen kommer att sätta ner mellan kvistarna!

I hallen står vår enda tomte..stackarn alldeles ensam men jag tror han är glad ialafall :)

Apelsiner MÅSTE man göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0