Måndag kväll!

Hej!
Självklart så svarar jag på era komentarer men jag har jobbat fram tills 22.15 sen så åker jag i en timme och sen så MÅSTE jag ut med hunden. Så det är inte förns nu som jag sitter ner och kan ta det lugnt. Ska ta reda på vad Liws hundras heter. Ska försöka få tag i henne och få svar tills imorgon :)

Idag har det varit en bra måndag med mycket energi. På jobbet har jag haft mycket och göra då våra datorer plötsligt la ner mitt i peak tid. Men det var bara att köra på som vanligt! Jag tog med lite julgranskulor som jag hängde upp i snören och dekorerade receptionen med. Så nu blev det lite julstämmning♥

Nej nu måste jag packa ihop för idag. Är trött i kroppen och måste sova. Det är en ny dag imorgon och energin måste fyllas på :)

Jag och min baby för några år sedan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0