Måndag morgon!

Godmorgon!

När jag vaknade och tittade ut så såg jag en liten tunn hinna av snö. Genast så blev det lite lättare i min kropp. Men när jag var ute med Isak så förstod jag att det kommer att smälta bort inom en timme.. Solen skiner nämligen över Sthlm idag! Åhhh jag som vill ha snö!
Idag är en ny dag och nya möjligheter :)
För mig består dagen av att jobba till 22.15, kan inte riktigt säga att jag längtar faktiskt...
Jag har börjat med nedräkning för mig själv till Julafton! Det är ju snart och inga julklappar har jag köpt. jag får bli en sån som springer i sista sekund. Det löser sig alltid!

Skaffa er själva nu en underbar start på veckan♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att du inte svarar på kommentarer

2008-12-15 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0