Min söta vän Carin!

Visst är det väldigt härligt när man kan inspirera andra! Jag står på jobbet och in kommer min söta vän Carin♥ Jag frågar om hon ska in och köra Bodycombat klassen? Nej jag ska bara in och springa svarar Carin. Men det funkar inte på mig utan jag tvingar på henne en biljett och in springer hon och kör klassen. HÄR kan ni läsa vad jag såg på hennes sida.
Jag blev sååå glad Carin av att du blev glad! Se vad lätt det är att kunna påverka varandra, fantastiskt eller hur :)



Nu jobbar Carin på tidningen VeckoRevyn men ett tag så jobbade hon på tidningen SOLO. Där tog dom ett foto som såg ut såhär, jag tycker att det är så jäkla snyggt! Carin är längst till vänster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0