Nya inköp!

Då har man köpt lite nya goa produkter! Den här brun utan sol krämen har min vän Ullis köpt till mig ifrån USA! Den är superbra!!! Man har på den i en timme sen hoppar man in i duschen och tvättar av sig. Man luktar ingenting som man lätt kan göra när man använder sånna här produkter! Den kostar ca 300kr, men är värd varenda krona!


Gjorde naglarna i förra veckan och då inhandlade jag även denna lilla goding. Deras nya doft! Helt underbar♥
Ca 180kr


Antingen så gillar man cocosdoft eller ej. Jag älskar den doften! Tycker den är super fräsch. Så jag var bara tvungen att slå till när denna stod mitt framför ögonen :) Men nu har jag gett den till min söta Polisa.
Ca 50kr


Håller på att kolla på olika mascaror, det är ju en djungel att välja mellan. men den här var faktiskt kanonbra! Man tar först den vita delen och tar på sedan den röda delen som innehåller svart mascara. När du tvättar bort den så faller mascaran av i små tuber som har bildats runt fransarna. Det blir inget svart runt ögonen som vi annars är vana vid!


Mina nya naglar! Det är silverglitter som skimmrar, syns inte så bra på bilden tyvärr!

Kommentarer
Postat av: lotte

lotte vill oxå ha en sådan där liten coccos kräm!! det var det godaste jag luktat på på länge!=) VILL HA!!!!!

2008-12-06 @ 13:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0