Nya naglar :)

Då har man varit iväg och gjort nya naglar. Jag trodde att jag skulle välja rött glitter nu när det är jul och allt, men icke! Det blev svart glitter med svarta och röda stenar och sen tog jag faktiskt små bilder av polkagrisar på två av mina naglar. Så nu är jag även julpyntad där hihi :)

På bilderna så syns inte glittret så bra men det skimmrar verkligen jättefint! Åhhh jag tycker verkligen att polkagrisarna är supersöta♥



Är megastolt över att det bara är mina naglar och inga tippar. Jag har nämligen alltid bitit på mina naglar så länge jag kan minnas...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grymmt snygga naglar... gillar det svarta glittret..



God jul!

2009-12-19 @ 09:20:48
URL: http://www.metrobloggen.se/3se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0