Nyår...

Snart bär det av till Nkpg för att fira Nyår med våra kära vänner Mac och Maria! Ska bli skönt att komma bort ett tag och bara ta det lugnt. Känner att min kropp behöver sömn♥
Det vankas oxfilè och en massa smarriga saker. Längtar redan och magen kurrar...fast det kan bero på att jag inte ätit frukost och att jag varit uppe sedan 05!

Det är endast 10 personer som kommit och tränat denna morgon. Men snart smäller det då våran energi Johan kommer och ska köra en Nyårsaerobics kl.12.00. Det är 66st anmälda. Johan har även fixat en liten hemlig present ifrån Casall som alla deltagre får! Han är för bra :)


Nej nu ska jag fortsätta jobba. Men jag ligger bra till, alla löner, inventeringar och solrapporter är gjorda puh!!!

Lägger upp bilder senare när vi kommit fram♥

Kommentarer
Postat av: camillaw

gott nytt ååååår!! :D:D

2008-12-31 @ 11:11:04
URL: http://camillaw.blogg.se/
Postat av: camillaw

gott nytt ååååår!! :D:D

2008-12-31 @ 11:11:20
URL: http://camillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0