Onsdag!

Japp då var onsdagen snart slut. Har jobbat mellan 06-14 sen åkte och köpte med lite mat till mig och Ullis. Åkte hem till henne för att mysa lite och prata av sig. Ullis jobbar i en skoaffär så gissa om hennes garderob är full med skor...
Jag fick med mig ett par skor hem till min Johan, hennes Miqe kunde inte ha dom. Så just nu går Johan med skorna inomhus för att "gå" in dom. Han blev superglad :)

Tack snälla Ullis♥


Idag har jag haft en sån där energidag, en bra energidag! Då kroppen nästan pumpar blodet snabbare än vanligt och man känner pirr i magen. Det är så viktigt att göra saker efter eller innan jobbet som man tycker om. Tex träffa vänner, äta något gott, tända ljus i lghten, tappa upp ett bad ja det finns så mycket bra saker man kan göra. Med det är ju det livet handlar om, att förgylla dessa stunder. Det kan så lätt bli att man åker till jobbet åker hem åker till jobbet åker hem,  ja osv...

Måste bara säga att jag INTE tycker om detta väder! Slaskigt, geggigt, mörkt och grått nej nu får det vara nog och ge hit lite snö TACK :)

Glöm inte att titta på Bonde Söker fru/man idag klockan 20.00 på tv4. Det är ju sista avsnittet!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0