Personalfest :)

Igår var det dags för oss att ha julfest! Vi samlades på centret för att ta lite god bål, någon hade även hällt i Candy`s tequila i bålen så hon var mindre glad... Sen bar det av till en restaurang för att äta Thaimat! Supergott!!! Sen gick vi ut för att dansa. Vi skrattade natten lång och det var som vanligt sååååå trevligt, vilket gäng vi är och vilken energi :)

Här sitter vi och pratar och dricker bål!


Jag och söta Camilla som har slutat för att åka till England, du är saknad min vän♥



SKÅL!!!




Sen var det dags för tävling, för det älskar ju vi! Stefan och Lena började se vem som kunde slå knogarna i bordet hårdast. Jag provade själv några gånger men tillslut fick jag så jäkla ont!!!


Hahaha men det var jäkligt roligt att titta på :)





Sen började Nicklas att knäcka nacken på Jiahwa i trappen på restaurangen hahahaha fy faan vad roligt!!!


Våran Nicklas är även DJ och igår spelade han på Solidaritet! Du är bäst :)






Tack alla vänner för en underbar och rolig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0