Senaste köpen...

Hittade dessa på, tro det eller ej men Rusta för 99:-!!! Tre stycken förvaringsboxar för 99:- :) Välkomna in i mitt hem♥
Tyckte dom var sååå snygga men jag vet inte vad jag ska ha i dom. Det första min babe fråga var om han kunde lägga sladdar i en av dom.. hmm låt mig tänka en sekund, NEJ!!!
Det är tyg på lådorna och det gör ju att det blir ännu snyggare :)



Jag har visat dom förut men det tåls att upprepas. Dessa duschcremer är FANTASTISKA! Det luktar länge efteråt i badrummet av deras goda dofter. Man kan även ha dom i badkaret som skum!
Kostar ca 79:-/st

Var inne i butiken Myself&Friends och såg denna lilla goding. Jag bara MÅSTE ha med dig hem tänkte jag och vips nu står den har så vackert. Den glittrar fantastiskt♥



Åhhh nu har jag nya benvärmare från butiken Myself&Friends♥ De var på rea så de kostade endast 59:-/par. Jag köpte vita och svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0