Skratta högt :)

Mark Levengood kom förbi mitt jobb och lämnade över hans nya bok som kommit ut nu. Boken heter Hjärtat får inga rynkor. Han har signerat boken till oss som jobbar på SATS Medborgarplatsen Till alla de trevliga som jobbar på SATS Medborgarplatsen läs sidan 33 och begrunda vad som hänt i era lokaler!  // Mark.
I boken på sida 33 kan man läsa om när han var med på ett spinningpass hos oss. Mark brukar nämligen springa på löpbandet varje gång han kommer och han är flitig kan jag säga!
Så att han kom in på ett spinningpass är otroligt roligt och ni kan själva läsa om hur han upplevde det.
Det var längesedan som jag har skrattat sååå mycket kan jag säga!!! Jag har bara börjat i boken och redan ligger jag och skruvar mig på golvet av skratt och tårarna sprutar av glädje♥

Jag ska skriva hans story om spinningpasset här lite senare. Jag hinner tyvärr inte just nu men jag ska skriva en liten kortare berättelse som man kan läsa i början av boken.

Läs och njut♥

Min mormor var så rädd för fyllgubbar. Om vi var ute och promenerade och ett fyllo kom fram till oss och tiggde om en slant, då grep hon min hand hårt och väste "Stå alldeles stilla och blunda, så tror han att vi är döda."
Och jag stod där och gjorde som hon sade, men jag tänkte:
Det här fungerar nog inte.
Han tror inte att vi är döda.
Han tror nog bara vi är en galen kärring och ett bisarrt barn.

Åren har gått. Mormor har slutit ögonen för evigt.

Men jag blundar inte.
Jag tittar rakt på fyllgubben och tänker: han är full.
Och runt honom slår parken ut i blom.
Jag tänker inte låtsas vara död.
Livet är för vackert.





Mark du är underbar!!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0