Söndag...

Hmmm vad har hänt sen sist jag skrev. MASSOR som vanligt :)
Vi åkte in till stan alltså Norrköping för att umgås med Maria och Mac. Vi har käkat gott, spelat spel och självklart snackat en massa♥

Vi åkte till Linköping igår till våra kusiner för att julfika lite som vi gör varje år. Och så fick vi träffa söta Thyra som är vårt nyaste tillskott i släkten. Världens sötaste♥

Jag och söta mamma som gör sig fin!


Söta pappa!


Mamma måste lägga sista handen på pappas kläder så han blir extra fin♥ Dom är sååå söta ihop!


Familjekort fast 2 bröder saknas...


Söta Thyra♥


Min bror fastnade framför spel som vanligt..hahaha


En fika stund med söta Liw♥ och lilla Greta♥



Vi drack supergod varm choklad med grädde. Det dricker man inte varje dag..smarrismarr :)

Väl hemma hos Maria och Mac♥

Hon laddade upp med energi dryck innan jag kom, whiii! Precis vad jag behövde :)

Vi spelade "Upp till bevis", sååå jävla roligt!!! faan va vi skrattade kvällen lång... :)


Mac och Johan ska försöka ta så mycket kropp mot kropp kort som möjligt. På ena kan det stå mage och vänster hand och sen stortå mot häl osv.. Sååå jävla roligt att titta på!


Maria har precis fisit och hon skrattar nått helt hysteriskt.. Och jag med fast ute på balkongen..hahaha :)

Jag kunde knappt prata så roligt hade vi när vi spelade detta spel. Att rekomendera att köpa till er själva eller vänner!







Mac och Johan skrattar gott åt oss♥ Det bjuder vi på :)

Smarrig mat som vanligt!


Jag och söta Maria♥



Johan och Maximus myser♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0