Söndags promenad

Jag och Johan tog bilen ut till skogen. Det är det bästa jag vet att få andas frisk luft och att vara i naturen! Vi gick en lång tur så att våran sötis kunde springa av sig!!! Jätteskönt och mysigt att åka iväg en stund♥



Sen kom Johan på att han så klart skulle ut på trädet som hade vält över vattnet. Han ville ända ut men jag sa bestämt NEJ. Jag vet hur det skulle kunna ha slutat. När vi 3 är ute och går så måste jag hålla koll på 2 bebisar. Dom springer som tokar runt runt och hittar på massor med bus hahahaha :)


Isak vill ha ALLTING som Johan rör på. Nu retar Johan Isak och lyfter på en stock, det tar en sekund sen är Isak där och ska ta med stocken hem. Men den är ju ganska stor så det går ju inte så bra men försöka går ju hihi :) Han biter och gnagar och skäller. Han är för söt♥




Rotade runt bland mina saker lite och hittade denna söta lykta. Den hängde jag upp i vardagsrummet. Det blev superbra!


Idag blev det mozzarella sallad, eget potatismos och grillad kyckling som jag blandade med kesellas goda kräm "franska örter". Supergott och enkelt!!!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Härliga Linn. Jag är i nedstigande led ättling till en skogshuggare. En ensamvarg och trädkramare. Det har satt sina spår :-) Jag älskar skogen.

Vi ses på jobbet lilla vacker. kram

2008-12-14 @ 23:52:54
URL: http://tillelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0