Tisdag!

Hej och hå vad stressad jag är...som vanligt...

Igår ringde klockan på 08.00, ut med hunden för att sedan fortsätta städa lghten. Snabbt iväg till jobbet för att jobba till 22.15. Hemma vid 23.00, passade på att gå in till söta grannen Anna♥ för att prata lite :) Städade det sista för att sedan gå och lägga sig. Imorse ringde klockan 04.45, det var bara att gå upp. La julkort i grannarnas brevlåda innan det var dags att hoppa på bussen. Nu är jag på jobbet och jag känner att pulsen är hög... Jag står och funderar på hur jag ska hinna med allt. Julklapparna får jag köpa i nkpg bland alla andra julstressade människor. Men jag vet vad jag ska ha så det kommer gå fort..hoppas jag!

Klockan 12.15 kommer min söta Ullis♥ och ska träna med mig. Så härligt att vi hinner träffas innan jag åker och firar jul :) Hon gör mig så glad och fyller min kropp med energi!!! Hon har gjort ett program som vi ska träna idag, blir spännande.

Min baby har redan åkt till vårt sommarställe. Han kom fram igår vid 23 tiden. Han berättade att det var stjärnklart och att Isak sprang runt som en tok på tomten. Åhh vad härligt, jag längtar dit. Men först jobba för att sedan surra runt på stan efter julklappar...

Ha nu en fantastisk tisdag, fyll dagen och er själva med energi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0