Torsdag!

Jäkla bra energi idag!
Kom till jobbet pigg och glad :)
Sen var det bara att hugga tag i alla lappar som har hunnit skrivas till mig under de två dagar som jag varit borta på utbildning. Och självklart tar bläckpatronen slut till våran skrivare... JA jag använder den HELA tiden i mitt jobb. Men imorgon kommer det nya, hoppas bara att dom kommer på morgonen :)

Ska träna med Nicklas imorgon vid 11, åhhh jag har ångest har bara lyckats träna en gång innan denna vecka. Jag är van att träna 4-5ggr/vecka. Men jag hoppas jag kan styra in 3 pass denna vecka ialf. Förra veckan då jag träna med Nicklas så körde han skiten ur mig. Jag hade sååå ont i benen efter det passet. Men faan va bra jag mår, jag ÄLSKAR träningsvärk, då vet jag att jag gjort något bra♥

Imorgon har jobbet julbord plus att det ska bli utgång :) !!!


Ja personalfesterna kan bli lite vilda hahaha :)

Kommentarer
Postat av: maria

kom hem snart min lilla goding! Saknar dig!!!! PUSS

2008-12-11 @ 21:26:19
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0