Torsdagsmys med Liw och Greta

Direkt efter jobbet åkte jag till Liw. Var ju bara tvungen att titta på lilla Greta.. Såååååå jävla söööööt♥
Hon är ett riktigt charmtroll, bara lek och sova som gäller...
Sen somnade hon i min kofta den lilla godingen.

Se här vilken sötnos hon är♥












Söta Liw och jag♥


När jag kom in i lghten så såg jag detta över sängen. Men Liwsan varför har du satt upp dessa lappar för?!
Jo för när jag vaknar så ser jag detta och blir genast glad, det handlar inte om pengarna utan om att jag är glad över 1 miljon saker i mitt liv. Fy faan Liw du är så smart och bra människa! Jag gillar sånt :)


Liw hade precis varit på ett jobb. Hon har varit och sminkat Hawa, hon som vann Topmodel. Fatta vad duktig min söta Liw är. Hon får alla coola sminkjobb! Är megastolt över dig!!!♥
Detta är bara en liten del av allt hon har. Lika mycket finns i hennes badrum :)


Tack för en super trevlig eftermiddag söta du. Är glad och stolt över att ha dig som vän, du är så positiv och ger mig energi. Tack för att du finns i mitt liv♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0