Utbildning dag 2 och sista för december månad, skönt...

Har varit på utbildning hela dagen i Sundbyberg. Det har varit riktigt spännande och intressant. En roligt gruppövning som vi gjorde var att alla fick en varsin citron, vi skulle märka citronen på något sätt så att vi kommer att känna igen den senare. Sen samlades citronerna in och hon gick till ett annat rum och gömde citronerna. Vi fick alla ögonbindlar på oss och sedan så skulle vi hitta just våran egna apelsin. Det var ett jäkla kackel och alla sprang runt som yra höns hahaha. Tillslut var det bara 8st som inte hittat deras apelsin. Under tiden så fortsatte man leta efter de andras apelsiner! Efter ett tag så var vi tvugna att tänka om och verkligen komma på hur vi skulle hitta de sista apelsinerna.. Efter ett tag så fann vi alla leken avbröts. Efteråt pratade vi om hur vi kunde ha gjort annorlunda och hur olika vi fungerar i grupp!

Vi har ju även fått läxa tills nästa gång vi ska träffas i februari. Det kommer att bli riktigt tufft. Vi ska göra följande:

♣Läsa igenom boken Att vara chef och Ledare

♣Kunna GETIN och THE SATS WAY häftena utantill. Hon kommer att peka på några av oss nästa gång och då ska vi gå upp och redovisa. Så det gäller verkligen att kunna det som rinnande vatten...

♣Vi har fått ett projektarbete som vi ska framföra inför resten av gruppen. I mitt lag är vi 6st. Projektet ska vi jobba på privattid! Bara det här kommer ta MYCKET tid!!!

♣Vi har även fått en bok i träningslära och motivation som vi ska ha tenta på!!! Det är sååå mcket i den som jag inte har en aning om, hur kroppen fungerar och lite matte på.

Åhhh jag MÅSTE verkligen börja redan imorgon med att läsa. Vill INTE vara ute i sista sekund och känna mig stressad. Jag vill känna att jag kan det här när tentan ligger framför näsan på mig nästa gång vi kommer träffas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0