Söndag

Jag har hittat en av de bästa hemsidorna för inredning. Gå in och titta HÄR♥ !
Jag ÄLSKAR inredning och design. De som är mina nära vänner vet att dom inte ska köpa inredningssaker till mig eftersom jag är sååå kräsen. Min söta mamma och jag har exakt samma smak förutom att jag även ÄLSKAR glitter. Det gör INTE min mamma.
Det är lite roligt nu när man blir äldre och kan se vad man har tagit med sig från sina föräldrar.
Mamma är ju en riktig pedant, speciellt när vi får besök. Det ska städas och putsas, pappa får alltid skura toaletten och moppa golven stackars pappa hihi! Får vi främande så får det inte ens finnas ett öppnat smörpaket på bordet, det måste vara nytt annars ser det fult ut säger mamma haha! Ja ni förstår hur jag haft det och har det hihi :)
Det tragiska är att jag är likadan själv. Jag får ju verkligen panik när Johan säger att vi ska få besök av hans vänner om EN TIMME!!! Jag springer runt som en galning och städar sen måste det ju handlas nått gott att käka också. Ja och sen är jag igång tills dom har gått hahaha :) Det ska vara ordning och reda.
Häromdagen så skrev jag till Johan ett sms där det stod att han gärna kunde dammsuga och diska och så kunde jag göra resten när jag kommer hem för det ser verkligen för jäkligt ut hemma! Då fick jag tillbaka ett sms: Älskling! Vi har verkligen olika definitioner om vad som är stökigt!!!

Vilken sötis, den här vill jag ha!


Detta har du i tvättmaskinen eller när du stryker kläder. Doftar underbart. Jag MÅSTE införskaffa♥

Man kan förändra ganska lätt. Ta bort fula knoppar och handtag och köp nya, vad sägs om denna lilla goding!


Åhh tyckte dessa var fantastiska. Tänk vad trevligt att ha dessa i trädgården :)


Nu har jag tänt ljus i hela lghten. Supermysigt♥ Det doftar underbart ifrån mitt nya ljus som jag köpt, doften är Äpple/Kanel! Sen luktar det även ifrån vårat fina pepparkakshus♥  Underbar morgon :)
Tittar på SVT2 som visar musikhjälpen, jag irriterar mig på att dom har det stökigt på deras skrivbord. Dom måste ju ta bort alla kaffekoppar och pennorna ska ju stå i pennstället åhhh jag blir tokig. Nej jag får ju byta kanal jag börjar ju bli löjlig...sorry!

Ska väcka Johan om en timme, stackarn har jobbat natt! Har varit och köpt frukost som jag ska göra iordning till min sötaste. Sen ska vi ta bilen till skogen med Isak♥, så han får springa av sig lite denna Söndag.

Hoppas ni tar vara på denna Söndag och 3:e advent.

Kramis♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0