En härlig fredagsfika med Liwsan :)

Jobbade mellan 06-13.. Sen var det dags att möta Liw för en fika! Hon var barnvakt åt hennes systers barn Gustav. Världens sötaste♥ Medans vi satt och fikade kom tv4 in för att filma en mamma med en nyfödd bebis. Sen kom en kille ur filmteamet fram och frågade om han fick filma oss medans vi fikade.. Klart dom fick!  Efter det så tog vi en promenad, det var sådär härligt kallt ute :)
På kvällen satte jag på nyheterna och fick se mig och Liw, lite roligt faktiskt hihi :)



Liw är så himla rolig.. Hon hittade inga vantar till Gustav så hon tog hans sockar istället och satte på händerna. Gissa om jag skrattade när jag såg detta. Men det funkade ju lika bra! Faan Liwsan du är ju bara så bra hahahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0