En härlig torsdag kväll :)

Dagen börjar kl 05 med att gå till jobbet, bra energi idag! Tar och kör Bodypump idag på lunchen, härligt :) Efter jobbet så tar jag och åker till min vän Liw. Hon stod och lagade mat när jag kom, tyvärr så var vi tvugna och slänga det pga att det såg ut som vatten med kryddor i hahaha Så det blev pasta med en god sås och korv, enkelt och gott! Sen tittade vi igenom kort ifrån vår första utomlandsresa nämligen till Kos i Grekland. Gud vad vi har skrattat idag :) !!!!!
Vi kom fram till att den dagen våra barn vill åka utomlands när dom är 14år så kommer vi säga NEJ! Hahaha :)
Men faan va kul vi hade, vilket härligt gäng vi va whiii!
Liw har även spelat in egen musik som jag lyssnade igenom, faan va duktig du är sötis! Du kommer bli en stor stjärna en vacker dag♥



Två trötta men glada vänner!



Nägra bilder ifrån vår Kos resa hahahaha :) Love you babes♥





Vi ser så unga ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0