Energi bomb!!!

Äntligen så har jag samlat ihop energi! Det var en dag hemma i lugn och ro som jag behövde. Kom till jobbet 06 och började tokstäda och skylta om.. Vid 12 så körde jag ett spinningpass på 55min. Annsophie som ledde passet hade bra energi och musiken dunkade härligt i väggarna YES! Det var 55 min av ren lycka, att bara få koncentrera sig på sig själv och svettas som en tok. Det behövde jag :) Efter det så var det jobb i en timme till sen så blev det träning i 55 min till fast med enbart våran personal. Vår träningsansvarig Lena hade gjort ett specialpass åt oss för just denna dag. Vi dansade lite, provade på Satscorepuls och avslutade med mage och rygg. Ja lite av allt möjligt! Jäklar vilket tryck vi hade där inne det var nästan så att taket reste sig! Whiii :) Tack Lena, du var GRYM!!!!!!!!!!!

Lite bilder från vår energi givande träning :)






Isag hade vi en kvinna som kom och gjorde handmassage :) En av våra personliga tränare passade på att lyxa lite hihi :)


Hon hade även med sig en massa trevliga produkter..tur att jag inte hade plånboken med mig, då skulle jag antagligen handlat upp allt hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0