Fina förpackningar på sprit:)

Det bästa på kryssningar är att du kan köpa dricka för en billig peng. Jag älskar att köpa dricka som är i fina förpackningar, ögat ska ju få sin lilla upplevelse! Sen är det ju väldigt smidigt att ge bort lite roligare flaskor. och trevligt att få :) Sen ser det ju snyggt ut i vitrinskåpet, barskåpet eller var man nu har sin dricka.

Denna Vodka flaska köpte jag nu i helgen på kryssningen. Det var bara en självklarhet att jag skulle ha med den hem. Det är ett glitter fodral med en dragkedja på baksidan, så man kan återanvända den, sååå smart!


Min vän Moe och jag fick för oss att vi skulle köpa en varsin liten rosa champagne att dricka på förfesten, men jag kom aldrig dit, vi hade så mycket annat gott att dricka :) Jag köpte den också av anledningen att den matchade mina naglar , jag vet jag är lite konstig hahahaha!


Den här är sååå fin och god! Tänk vad smart att ge bort eller få, vem skulle inte bli glad :)


Denna lilla goding var jag tvungen att köpa då jag tyckte att färgen ser god ut hahaha. Man kan servera den välkyld med en massa is eller blanda den med vin eller blanda i lite i en drink! Måste provsmaka snart! Här har ni deras hemsida varsågoda!

Kommentarer
Postat av: lotte

hej fina! nu hälsar jag på här=) kram! lotte

2008-11-05 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0