Helg i nkpg...

Sådär ja då är jag hemma i nkpg. Hälsar på mamma och pappa, men även våra vänner Mac och Maria. Jag och min mamma ÄSKAR blommor. Så jag har tagit lite kort hemma hos mina föräldrar..




Och sen så ÄLSKAR vi ljus!!!

Mammas nya väska. Vera Wang, mycket fin!

Jag och min söta mammis♥


Jag och min mamma tog en sväng på stan för att hitta en farsdagpresent. Självklart hittade vi en massa andra fina saker också hihi :)

Det blev en förrätt på avokado, kräftsjärtsröra och parmesanost. Sååå gott!!! Sen hade vi köpt med oss mat ifrån en kina restaurang. Så en hellyckad kväll med mamsen och pappsen och min baby.

Kommentarer
Postat av: Frida

Din mor har ju en kanonfin sjal, russian style!

2008-11-10 @ 11:58:26
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej sötnos! Kul att du bloggar så man får veta vad du gör om dagarna. Vilken jättefin bild på dig och Christina, saknar er båda en massa. Puss & Kram.

2008-11-10 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0