Hemma och kurerar!

Idag vaknade jag upp och hade ont i hela kroppen, täppt i näsan och orkeslös.. Så jag stannar hemma idag från jobbet. För första gången på månader så har jag stängt av min mobiltelefon. Men jag har ju en hemtelefon ifall att det skulle vara kris någonstans så kan jag ju alltid bli nådd! Men skönt att mobilsignalen inte ringer stup i kvarten... Ringde till min chef och sa att jag tänkte stanna hemma idag men att jag kommer imorgon! Sån är jag.. Jag kan INTE stanna hemma och vara sjuk, får panik. När jag är hemma så känns det som om jag gör fel, att jag kommer efter med något fast jag vet att allt egentligen är OK! Just nu ligger jag i soffan och slöglor lite på tv. Sen MÅSTE jag städa, jag vet jag är hemma från jobbet och ska ligga och kurera men jag kan INTE! Tyvärr... Skulle vilja :)

Denna kvinna är grym!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0