Lördag kväll!

Har tänt lite ljus runt om i lägenheten (älskar ljus♥) Blir så himla mysig stämning! Har ätit rotfrukt och potatisgratäng med kött till, supergott! Sen satte vi på en komedi så man får skratta lite såhär en lördagskväll. Nej nu ska jag kolla på finalen på Stjärnor på is. Johan har åkt till jobbet, suck..




Jag har så himla mycket fina glas som bara står i skåpen, varför gör man så? Köper fina glas och sen ska man bara använda dom vid fester eller fina middagar.. Nej fram med glasen bara och använd dom! Så jag tog ett drinkglas och hällde energidryck i det och la i lite fina hjärtformade isbitar♥ Helt plötsligt så vart det mycket godare att dricka :)


Nu har jag köpt årets första (för mig) hyacint! Brukar ha några sånna här glasvaser med hyacinter i, det luktar sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0