Lördag morgon...

Vaknade av att telefonen ringer.. Det är helgpersonalen som ringer, brandlarmet har gått...men inga brandbilar kommer. Hmm.. Hur som helst så löste sig allt och det brann ingenstans. Tur var väl det!

Har varit ute på en morgonpromis med hunden.. inte så kul att ha en hund med en massa päls när det är såhär skitigt ute, det är bara att slänga in honom i duschen när man kommer hem! Johan har jobbat natt så han sussar sött. Själv tänkte jag titta lite på tv för att sedan vänta på att sötisen vaknar, för då ska jag städa min garderob som ser ut som hej kom och hjälp! Har dragit på det ca 3 veckor nu...

Ska träffa min kusin på middag senare ikväll! Vi har umgåtts med varandra sedan vi föddes, är inte det riktigt coolt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0