Mitt ÄLSKADE hem i skärgården!

Det är här som jag riktigt kan koppla av. Jag har varit och växt upp här! Alla positiva minnen kommer härifrån. Så fort jag får tid så åker jag hit själv eller med min baby. Gissa om Isak ÄLSKAR att vara här. Det bästa med vårat landställe är våra underbara grannar! Vi har ju känt varandra i över 25år... Helt plötsligt så kommer det någon i skogen eller med båt och hälsar på. Kanon nice :) Jag kommer ALDRIG åka bort över en sommar och gå miste om en sommar på landet! Jag känner ett sånt lugn och glädje så fort jag kommer dit. Det är nog den enda platsen i världen som får mig att känna mig 100% lycklig och lugn♥ 


Kommentarer
Postat av: camillaw

Vad fint det var!!! :)

2008-11-20 @ 08:54:39
URL: http://camillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0