Mys med Mac och Maria :)

Milo och Johan hittade varandra..hahahaha :) Johan fick massvis med pussar i öronen♥ Det kittlade massvis i öronen att Johan skrattade sååå mycket att han knappt kunde låta Milo fortsätta hahahaha



Jag hade med mig lite Champagne som vi smaskade i oss :)



Maria och Mac :)


Sen blev det lite drinkar och shots på det.. :)


Mums Mums Mums!!!





Maria och jag ballade ur lite och blev 14 igen.. hahahahaha





Väl inne igen så blev det lite mys och film!



Jag och Johan har köpt en uppblåsbar säng. Jäkligt bra att ta med sig när man ska sova borta. Den är hög så man ligger inte på golvet som när man sover på en luftmadrass hahaha. Köpte den på ClasOhlsson för ca 500kr. Sen får man lätt plats att sova för minst 2 personer.


Vid frukost så fick min baby lite sällskap av två små godingar♥



Direkt efter frukost så blev det energidryck för oss båda :) Jag älskar redbull, men denna gång hade vi bara euro shoppers energidryck, men den var faan inte så tokig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0