Rosa kläder och en walk in closet?!

Pratade med min mamma om minnen från när jag var liten, och medans vi pratar så kom hon på att att jag aldrig haft ett rosa plagg. Hade nästan alltid rött på mig. Tillochmed när jag själv fick köpa kläder så har jag inte ägt ett rosa plagg. För ca ett år sedan så fick jag rosachock och nu har jag massor kläder i rosa, fick väl ta igen bardomstiden antar jag... Jag har tillochmed ljus rosa jeans! Men en kille på jobbet trodde det var ett par vita som var smutsiga hahaha. Färgen är fin och lugn, men jag måste säga att det kan bli lite mycket :) Min kille tycker att jag ser ut som en liten flicka när jag har rosa, och då menar inte han positivt utan att jag ser liten och töntig ut..hmm, ja det är inte lätt.
Den dagen då vi flyttar till större så ska jag absolut ha en walk in closet (stavas det så?) Fatta så skönt att kläderna får plats och man kan hänga i färgordning! Åhhh VILL ha och MÅSTE ha :)


Jag tar mer än gärna hennes sko samling också :)


Kommentarer
Postat av: maria

Åhhh...jag MÅSTE ha en när vi flyttar till hus... Mitt enda krav :)

Pussssssssssssssssssss



P.S. Flytta hem! D.S

2008-11-11 @ 18:37:35
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0