Söndag...

Då var det söndag igen..
Vaknade återigen av att telefonen ringer, jobbet! Det handlar återigen om det där jäkla brandlarmet suck... Men nu har vi fått reda på hur vi stänger av det själva så nu ska allting vara lugnt, TACK!!! Gick ut med Isak för att sedan äta frukost. Sen var jag bara tvungen att gå och sola jag har saknat det så, sen kände jag mig så blek och ful imorse att jag var tvungen att göra något.. Nu känns det lite bättre :) Har faktiskt inte tagit tag i garderoben ännu, skit också!
Skulle åkt och träffat min söta Ullis idag för en promenix, men jag orkade bara inte ta mig ur soffan kroppen är så trött! Vi får ta igen det i veckan som kommer sötis! Tack för att du kunde ordna skorna, evigt tacksam :)

Är hon inte söt♥!


Nej nu ska jag ut med Isak på en sista sväng och passa på att ringa Liw och mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0